Klacht indienen
Klacht indienen
Voor jezelf of namens iemand anders?
Problemen met de zorgverzekeraar? En komen jullie er samen niet uit? Dan kun je bij de SKGZ terecht. Wij behandelen klachten van consumenten rond de zorgverzekering. Deskundig en onpartijdig.
Je kunt je klacht online indienen óf het formulier downloaden, printen en opsturen. Weet je niet zeker of wij jouw klacht kunnen behandelen? Doe dan de sneltest.
Voor mijzelf
Wil je zelf een klacht indienen rondom je zorgverzekering? Als je ouder dan 18 jaar bent, kun je dit zelf online indienen. Je dient de klacht direct en veilig bij ons in.
Zelf een klacht indienenVoor iemand anders
Het is ook mogelijk om op te treden voor iemand anders. Bijvoorbeeld als partner, ouder/voogd, curator, kennis of advocaat. Dien veilig en online een klacht in voor iemand anders.
Voor iemand andersOp papier
Print het formulier, vul het in en stuur het per post naar ons op. Kun je niet printen? We kunnen het klachtenformulier ook per post toesturen. Bel daarvoor 088 900 6 900 of geef je gegevens door.
Download het formulier (pdf)Heb je een vraag of twijfel je?
Bel ons dan op 088 900 6 900 of chat met ons. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur
Doe de sneltest
Ben je benieuwd of wij kunnen helpen bij je klacht? Doe de sneltest en kom erachter of wij kunnen bemiddelen in jouw situatie.