SKGZ-webinar: Hoe werkt de SKGZ en wat betekent het nieuwe reglement voor de afhandeling van klachten?

SKGZ-webinar: Hoe werkt de SKGZ en wat betekent het nieuwe reglement voor de afhandeling van klachten?

Op dinsdag 15 februari 2022 vindt de volgende SKGZ webinar plaats: Hoe werkt de SKGZ en wat betekent het nieuwe reglement voor de afhandeling van klachten.

Per 1 januari 2022 heeft de SKGZ een nieuw reglement. Edwin Niezen was betrokken bij de totstandkoming van het nieuwe reglement voor de klachtbehandeling Hij vertelt hoe dit reglement wordt toegepast in de dagelijkse praktijk. Sarah de Vries is dossierbehandelaar Ombudsman Zorgverzekeringen en vertelt over de werkwijze en afhandeling van klachten bij de Ombudsman Zorgverzekeringen. Samen blikken zij terug en kijken vooruit naar mogelijkheden en kansen om het zorgverzekeringsstelsel nog beter te laten verlopen.

De volgende onderwerpen zullen worden behandeld:

  • Wat doet de SKGZ en waar staan wij voor
  • Invoering van het nieuwe reglement vanaf 1 januari 2022
  • Werkwijze en afhandeling klachten Ombudsman Zorgverzekeringen
  • Werkwijze en afhandeling klachten Geschillencommissie Zorgverzekeringen
  • Waar zijn wij trots op en wat willen wij nog beter maken

Wanneer: 10 februari 2022 
Voor wie:
professionals, hulpverleners en vrijwilligers die werkzaam zijn op het gebied van de Zorgverzekeringswet.
Kosten:
Deelname aan het webinar is gratis

Heb je vooraf al een vraag? Stuur die dan naar communicatie@skgz.nl. Dan kunnen we in het webinar jouw vraag meteen beantwoorden.

Meld je hieronder aan voor het webinar.

Inschrijven webinar

Dit webinar heeft al plaatsgevonden. Je kunt zich niet meer inschrijven.
Edwin Niezen

Edwin Niezen

Stafjurist

Sarah de Vries

Sarah de Vries

Dossierbehandelaar Ombudsman Zorgverzekeringen